1. Svajonių siuvinėjimas.lt įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu.
2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el.paštu) bei atsiųsti užpildytą laisvąją prekių grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą Pirkėjas Pardavėjui taip pat gali pateikti kartu su grąžinamomis prekėmis registruota siunta.
3. Pardavėjas pakeičia prekes analogiškomis prekėmis arba grąžina visą už prekes sumokėtą pinigų sumą tuo atveju, jei norimos pakeisti ar grąžinti prekės nėra pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba nėra akivaizdžiai jam pritaikytos;
4. Jei prekės, pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba akivaizdžiai jam pritaikytos, jos nekeičiamos ir negali būti grąžinamos (Pirkėjui negrąžinami už tokias prekes sumokėti pinigai).
5. Teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją. Grąžinant prekes laikomasi šių sąlygų:
5.1. Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas nepraleidus prekės grąžinimui numatytų terminų;
5.2. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
5.3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
5.4. Prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
5.5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5.6. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
5.7. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
5.8. Grąžinama prekė nėra personalizuota, pvz. išsiuvinėta pagal pirkėjo pasirinkimą ar siūta pagal individualų užsakymą (drabužiai, aksesuarai bei namų dekoro elementai).
6. Prekės grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui. Vartotojui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, jeigu jis grąžina kokybišką prekę. Prekių pristatymo išlaidos visais atvejais vartotojams yra grąžinamos, kaip tai nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalyje.
7. Jei gavote nekokybišką prekę, nemokamai pašalinsime daikto trūkumus (pataisysime daiktą) / pakeisime kita tinkamos kokybės preke / atitinkamai sumažinsime kainą arba grąžinsime sumokėtus pinigus per 9 darbo dienas, kai tik jas grąžinsite mums (LR Civilinio kodekso patvirtinimo, įsigaliojimo ir įgyvendinimo įstatymas ).
8. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
9. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
10. Jei Pirkėjas pasinaudojo įtvirtinta grąžinimo teise, pinigai jam grąžinami per 9 (devynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
11. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo taisyklėms.